piątek, 18 maja 2018

Najgorszy klient czyli sztuka kompromisu

Witajcie :)
Dziś opowiem Wam o moich małych przygodach z tworzeniem zaproszeń.
Przyszedł wrzesień.... rzecz stała się faktem.... moje starsze dziecię rozpoczęło naukę w klasie 3
 a co za tym idzie czeka nas I Komunia Św.

Rozglądanie się, szukanie pomysłu, materiałów, i jest....  wymyśliłam....
 złożyłam pierwszy wzór....   wołam Starszego a ten mi mówi że... "Myślałem że będą inne ..." 
mina mówiła sama za siebie.... ,więc nic,  składam następne ale też nie to... trzecie? też nie trafione.
Mówię: " masz materiały wymyśl coś sam" no i wymyślił, jak widać na zdjęciach chyba całkiem nieźle mu poszło, jak myślicie???

Zaproszenia dla rodziców chrzestnych z odrobiną zielonego i kwiatkiem samodzielnie klejonym zapakowana w podobnie ozdobione pudełko. 
Każde inne, różnią się albo układem papierów, albo tekturek, albo serwetkami.
Zaproszenia powstały z papierów Altair Art Sunrise-Niebieskiego i Froggy Dew - Blue
Tekturka ze Scrapińca, 









  i drugi komplet







 Zaproszenia w prostszej formie dla rodziny







a na sam koniec pokażę Wam moje ...




  

Do wykonania użyłam:

       


https://www.skarbnicapomyslow.pl


Pozdrawiam 
Alicja -Alusiek7
:

1 komentarz:

  1. Syn przepięknie wymyślił. Proste i bardzo eleganckie.
    Twoje tez piękne, ale najwidoczniej brakowało w nich kropki nad i...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...