poniedziałek, 7 maja 2018

Mediowa zawieszka - kurs

Witajcie!
Dzisiaj nie mam dobrych wiadomości, ale niestety, czasami przychodzi czas,
kiedy musimy dokonać wyborów i podjąć pewne decyzje...
Choć z żalem to piszę, po tylu latach spędzonych w DT Skarbnicy Pomysłów, jest to mój ostatni post dla tego DT.
Niestety, doba nie chce się rozciągnąć, ale jeśli tylko czas mi pozwoli,
postaram się czasem wpadać z jakąś inspiracją.
Na tę "specjalną" okazję, postanowiłam przygotować jakiś fajny kurs,
abyście mnie miło wspominali...
Tym razem jest to kurs na mediową zawieszkę dla przyjaciółki...
Mam nadzieję, że Wam się spodoba
i jej też...
:)
Użyłam w nim trochę tekturek Snip Art, kilka dodatków z masy i polimeru (od ScrapBerry's) oraz trochę mediów - 13arts, Pentart i Finnabair, a także kwiaty, których w Skarbnicy zawsze pod dostatkiem.
Wszystko znajdziecie w Skarbnicy Pomysłów...
;)




Zapraszam na film:

W pracy użyłam:
Podkład (primer) biały, gesso, 100 ml PENTART-PASTA HEAVY BODY ŻEL MATOWA OPALIZUJĄCA 100ml PENTART-PASTA WOSKOWA ZŁOTO 20 ml Mgiełka kredowa - Chalk Woodbine Mikrokulki szklane D2 PENTART-KULKI 3D MAŁE 100ml 13arts - Naklejki A4 - Vintage moments words Lilie, łososiowe, 6 sztuk, ok 1,5 cm Tuzin papierowych różyczek ecru rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk  Dziurki od kluczy - zestaw Mandalas Dreams - łapacz snów - KOŁO Mandalas Dreams - łapacz snów - KSIĘŻYC SnipArt -  tło ażur - KOŁA SnipArt - Beauty in the Dark - róże ażurowe - tło

Dziękuję za to, że byliście, że oglądaliście i komentowaliście moje prace.
Pozdrawiam serdecznie!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...