poniedziałek, 27 lutego 2017

Gościnna Projektantka: decoartM

Dziś mamy przyjemność gościć Magdę, zwyciężczynie naszego styczniowego wzywania :)



Witam serdecznie
Pięknie dziękuję za wyróżnienie mojej pracy w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów, z papierem czerpanym. 
Cieszę się, ze moje kwiaty przypadły do gustu :)...

Mam na imię Magda, w sferze blogowej decoartM i właśnie pod taką nazwą prowadzę bloga.
Rękodzieło papierowe towarzyszy mi od 3 lat, jest moją odskocznią od codzienności. 
Wykonuję przede wszystkim kartki, ale lubię tworzyć scrapy, albumy, pudełka.
Ostatnio na warsztacie króluje u mnie papier czerpany i tworzę kwiaty, uwielbiam to :D...

Na gościnny występ przygotowałam kartkę imieninową, na której oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów wykonanych przeze mnie ręcznie, z papieru czerpanego. 
Kartkę wykonałam z papierów Altair Art, z kolekcji Sunrise, Made of stars. Do wypełnienia kompozycji użyłam gotowych mini różyczek, tekturkę, koronkę oraz gazę. 
Na kartce przysiadły warstwowe motyle ;). Ps. Fotki robiłam w baaardzo słoneczny dzień i takiego właśnie słońca Wam życzę ;)...

Dziękuję serdecznie za wirtualną gościnę, pozdrawiam całe DT Skarbnicy Pomysłów oraz czytelników :)
Magda/decoartM






Materiały

 
 

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...