sobota, 26 listopada 2016

Świątecznie na niebiesko

Witam !!!

 Dziś po raz ostatni mam przyjemność inspirować 
dla Skarbnicy Pomysłów.

Chciałam bardzo podziękować Ani za zaproszenie do DT
i za prawie dwuletnią wspaniałą współpracę.
Dla mnie była to niewątpliwie ogromna przyjemność, 
ale i jedna z najciekawszych
teamowych przygód, która pozwoliła mi w dużym stopniu 
rozwinąć skrzydła.

Tym razem przygotowałam dla Was typową warstwową 
świąteczną karteczkę 
z papierów ScrapBerry's Holiday Romance - Touching Story
 i Young and Free - A Great Day, z przepiękną miszmaszową bombką,
dwoma złotymi kolczykami, a także poinsencją z wykrojnika
wokół której ułożyłam listki z Kompletu wykrojników gałązki i owoce ostrokrzewu.











Chciałam również bardzo podziękować wszystkim tym,
którzy zaglądali na moje inspiracje
i za wszystkie pozostawione tam komentarze.

Serdecznie pozdrawiam

xxx Anna Karasiowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...