sobota, 25 czerwca 2016

Gościnna Projektantka: Bluebell Chandlery

Dziś mamy ogromną przyjemność gościć na naszym blogu zwyciężczynię naszego majowego wyzwania - Bluebell Chandlery

Witajcie wszystkie scrapowe duszyczki. Bardzo mi miło gościć tutaj na blogu Skarbnicy Pomysłów. Wspomnę, iż kiedyś już miałam  przyjemność tu wystąpić.
Krótko więc o sobie… na imię mam Natalia, a blogowy świat zna mnie i moje prace jako Bluebell Chandlery.
Scrapowanie, mediowanie i alterowanie przedmiotów to maja pasja, którą realizuję w każdej wolnej chwili.
Jeśli macie ochotę zobaczyć więcej moich prac to zapraszam na mojego bloga: http://bluebellchandlery.blogspot.com/

Dziś przygotowałam dla Was malutki notes na drobne zapiski w letnie  popołudnia przy kawie.
Jak kawa to i styl vintage… razem świetnie pasują do siebie J.
Zapraszam na zdjęcia….

 Dziękuję  za możliwość pokazania choć skrawka mojej twórczości !!!

Produkty użyte ze sklepu:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...