sobota, 28 listopada 2015

W tradycyjnych kolorach

Witajcie!
Dzisiaj, w ramach inspiracji, mam dla Was kolejną kartkę świąteczną, ale tym razem, w tradycyjnych kolorach...
:)
  Chyba wszystkie kolekcje świąteczne pasują do siebie, więc do zrobienia kartki, użyłam papierów z różnych firm... Czerwonego papieru z kolekcji LOFT Christmas od UHK, deseczek z kolekcji Foggy Dew od AltairArt, a także zielonego papieru zapowiedzi od AltairArt, który niebawem kupić będzie można w Skarbnicy Pomysłów... 
:)
 Tag z ptaszyną, który jest główną ozdobą kartki, wycięłam z arkusza Studio75 Magiczny Czas 03
  Poinsecje do bukietów zrobiłam sama
 Upchnęłam w nich jeszcze brokatowe listki, gałązki świerku wycięte z papieru Jungle, czerwone i zielone pręciki, a także kulki głogu i sznurkowe kokardki...
  Jeszcze napis "WESOŁYCH ŚWIĄT", falbaneczka i gotowe!
:)

Do zobaczenia!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...