niedziela, 11 października 2015

Gościnna Projektantka: Sarenka

Dziś mamy ogromną przyjemność gościć w Skarbnicy Gościnną Projektantkę Sarenkę Odwiedźcie koniecznie jej bloga, aby podziwiać piękne prace! :)

'Witam, jest mi niezmiernie miło gościć na blogu Skarbnicy Pomysłów :)

Mam na imię Sara ,od dwóch lat prowadzę bloga Magic is everywhere.
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się bardzo dawno temu od haftu krzyżowego , później poznałam kilka ciekawych technik papierowych takich jak Quilling, Scrapbooking i Cardmaking.Sporo czasu spędziłam w papierowym świecie i powstało na prawdę mnóstwo kartek, albumów i notesów.Niestety szybko się nudzę i ciągle poszukuje nowych technik w których mogłabym się sprawdzić.Moją najnowszą pasją jest Decoupage,od zawsze byłam zafascynowana tą formą rękodzielniczą , jednak byłam przekonana ,że to bardzo trudna i skomplikowana technika ,ależ się pomyliłam.Decoupage wbrew pozorom jest całkiem łatwy,choć pracochłonny i wymaga wielu pokładów cierpliwości :)

Skarbnica pomysłów to niewątpliwie papierowe królestwo ,ale nie tylko.W ofercie sklepu znajdziecie również Decoupagowe przydasie.

Pozostając w temacie decu przygotowałam dla Was Retro bombkę.'



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...