piątek, 25 września 2015

Gościnna projektantka: Marta Be

Dziś mamy ogromną przyjemność gościć u nas zwyciężczynię naszego sierpniowego wyzwania.
Jest to 

Marta Be


Witam, jest mi niezwykle miło móc gościć na blogu Skarbnicy Pomysłów i pokazać moją pracę :)
Mam na imię Marta i scrapbooking odkryłam niewiele ponad dwa lata temu, kiedy poszukiwałam ciekawych sentencji do albumu ze zdjęciami córeczki, trafiłam wtedy na kilka blogów i zobaczyłam przepiękne, kolorowe albumy dziecięce. Postanowiłam tez stworzyć podobny i tak przepadłam :) Później były pierwsze kartki: urodzinowe, bożonarodzeniowe, później wielkanocne, z okazji ślubu i tak do dziś. Od lutego tego roku prowadzę bloga Borówkowy craft kącik, do którego odwiedzin serdecznie zapraszam:) Teraz tworzę głównie kartki, choć zdarzy mi się zrobić scrapa, blejtramik, czy album. Moje prace najczęściej są w pastelowych kolorach choć zdarza mi się użyć kontrastowych dodatków, są bogate w kwiaty, które robię sama, a ostatnio bardzo polubiłam mediowanie i każdą pracę nieco chlapnę tu i tam:)







Materiały użyte w pracy:



1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...