piątek, 6 czerwca 2014

Uwaga! Świeżo Malowane!

Uwaga, Uwaga, Świeżo Malowane! Nowe papiery z Galerii papieru urzekły mnie kolorami i wzorami. Jak tylko dostałam je w swoje ręce musiałam zrobić choć kartkę :). Więc oto jest - w dodatkach znów szarotki i brzoskwiniowe dzwonki oraz peonie. Ostatnio to chyba moje ulubione kwiaty. Napis pochodzi z paska z kolekcji Falling Stars AltairArt - potuszowałam go zmieniając kolorystykę na pasującą do kartki. 
Dodałam koronkę i gazę. 




Jesteście gotowi na jutrzejsze zlotowe atrakcje? 
Prace na konkursy Skarbnicy Pomysłów i AltairArt gotowe:)?
Kogo jutro spotkamy :)?
A wszystkich tych, którzy na zlocie nie będą zapraszamy - przygotowałyśmy dla was promocje :)

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...