środa, 1 maja 2013

Kartka dla Mamy

Ostatnio tnę, wydzieram, kleję ile mam sił w rękach :)
Tym razem zrobiłam kartkę na zamówienie dla mamy jednej z moich koleżanek :)
Praca nad tą kartką była dla mnie przyjemnością :)
Do zrobienia tej kartki użyłam produktów (niektóre z nich dostępne są w sklepie Skarbnica Pomysłów)  
Nowa kolekcja UHK Tropical Fruits oraz papiery Lemonade.
Kwiaty wiśni w kilku kolorach, m.in. brązowe dwutonoweróżowo-żółte i jedne chyba z najpopularniejszych białe
Napis został ułożony z literek z wycinanki które potraktowałam glossy accents, 
na górze dodałam trochę pół-perełek, śliczna koronkowa wstążka i oczywiście ćwiek.
Zaczynam bawić się w gniecenie boków papieru w celu uwypuklenia warstw.
Wcześniej prace moje były idealnie "gładkie", żadnych zagnieceń - 
no ale czas na zmiany i przyznam się, że całkiem przyjemna ta zmiana :) 
Mam nadzieję, że się Wam podoba :)
Więcej zdjęć na moim blogu.

Życzę Wam chociaż trochę słońca (u mnie szaro, mokro i mało grillowo)
Nowakowa.

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję (nawet podwójnie) za słowa uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. subtelna i delikatna, piękna !,
    pozdrawiam, Ewa
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...